Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Wed, 8 Aug 2012 08:36:54 +0200

Przemysław Ryk nabazgrał(a):

> Monitory PRO dla grafików różnią się nie tym, jak szyfrują transmisję
> danych, ale tym, jak odwzorowją barwy, jakie mają możliwoci kalibracji i
> kontroli parametrów wyświetlania. HDCP akurat na te elementy - AFAIK -
> wpływu nie ma.

Z czego co mi było wiadomo to przy monitorach PRO dla grafików chodziło
głównie o kalibrację kolorów ale w tym to ty już jesteś specjalista a nie ja
więc nie będę się wypowiadał.
Co do HDCP to pisałem "może" takie miałem informacje od grafików ale też nie
byli pewni na 100% bo nikt tam tego nie używa do tego celu.