Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Wed, 8 Aug 2012 08:34:35 +0200

Przemysław Ryk nabazgrał(a):

> Chris - ale wykorzystują do czego? Bo ilość obsługiwanych przez GPU
> rzeczy w Photoshopie, to nie zabija jednak (przynajmniej mnie)…

Ty się zdecydujk co piszesz:

Dnia Mon, 06 Aug 2012 11:31:54 +0200, JDX napisał(a):

> Przepłacać mają za to, że, tak jak tu wspomniano, np. Adobe CS daje
> dodatkowe wsparcie dla niektórych kart przez co pakiet działa trochę
> szybciej.

Dupa jaś. Pewne funkcje i stosowanie pewnych efektów liczone jest przez GPU,
a nie procesor główny. Ograniczenia co dany podzespół liczy są ciut
sztuczne.

Tu piszesz że jednak GPU ... z czego co wiem (brat jest grafikiem) to nowe
funkcje dopiero są w nowej wersji PS-a i warto mieć właśn ie kartę ze
wspomaganiem a do jakich dokładnie efektów top mnie nie pytaj bo ci nie
powiem.