Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Wed, 8 Aug 2012 08:26:29 +0200

BQB nabazgrał(a):

> To akurat Ty zacząłeś offtopic odnośnie reklamacji. Jak Ci nie odpowiadają
> moje wypowiedzi, to czytać ich nie musisz. A ogólnie Polskie prawo nie
> definiuje w jaki sposób ma być realizowana gwarancja, bo to gwarant sobie
> ustala jakie warunki są w gwarancji. Odnośnie niezgodności towaru z
> umową - za to odpowiada sprzedawca, ale nie każdy spełnia warunki możliwe
> do realizacji na niezgodność towaru z umową. Jak mamy na dokumencie zakupu
> np pamięć 8GB sztuk 2, to jak najbardziej możemy reklamować tylko jedną
> sztukę. Jak mamy na tym dokumencie 2x8GB sztuk 1, to już zależy od
> [...]

Wreszcie jakaś normalna wypowiedz z twojej strony. Wszystko zależy czy
sprzedaż jest dla odbiorcy detalicznego czy odbywa się między firmami bo
wtedy nie ma czegoś takiego jak umowa konsumencka :) co do samej gwarancji
to może być a może jej nie być oczywiście jeśli chodzi o umowę konsumencką.

To przeczytaj początek tematu .. nie chodzi o DWIE sztuki tylko o ZESTAW
DUAL który jest sprzedawany jako JEDNA pozycja i żeby zareklamować taki
towar obojętnie czy to gwarancja czy umowa trzeba mieć OBIE sztuki. To tak
jak by chcieć reklamować klawiaturę wydłubując jeden klawisz i przynosząc do
serwisu że ten klawisz nie działa (lata temu widziałem taki przypadek:)