Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 8 Aug 2012 01:27:23 +0200

Dnia Mon, 06 Aug 2012 02:46:37 +0200, JDX napisał(a):

> On 2012-08-05 22:54, Chris wrote:
> [.....]
> A to w przypadku DVI nie ma HDCP? Bo np. tutaj
> http://en.wikipedia.org/wiki/High-bandwidth_Digital_Content_Protection
> piszą (w tabelce), że HDCP "wspierało" DVI zanim jeszcze zaczęło
> "wspierać" HDMI. :-D
>
> Poza tym ciekaw jestem w jaki sposób HDCP mogłoby zmieniać jakość
> sygnału skoro jego działanie (w uproszczeniu) ogranicza się jedynie do
> XOR-owania strumienia bitów. :-D

DVI w danym urządzeniu może obsługiwać HDCP. AFAIR. Z tego co wiem,
szyfrowanie cyfrowej transmisji nie powinno wpływać na możliwości sterowania
danym urządzeniem wyjściowym (monitorem) w kwestii kalibracji i
profilowania. Ale znowu - Tom01 - moje informacje naprostuje. :D

[ Foreman: If we don't stop the nerve deterioration quickly, he'll be      ]
[ paralyzed for life. House: Well, luckily, at this rate that should only  ]
[ last about a week.                            ("House M.D. 1x13 Cursed") ]