Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Q <no_at_spam.org>
Data: Mon, 6 Aug 2012 10:56:34 +0200

> Tylko że do DVI i do HDMI masz inne układy w tym przy HDMI masz jeszcze
> zabezpieczenia HDCP które mogą zmieniać jakość i różnić się tym co jest
> wyświetlane przez DVI.

Czyli co?
W AutoCADzie bede mial grubsze linie
a w Photoshopie inne barwy,
 "bo HDCP" mi "cos tam, cos tam" ograniczy?

Wydawalo mi sie, ze HDCP chronic jedynie tresci,
ktore wymagaja ochrony, wiec chyba tu nie ma to znaczenia-
- no chyba, ze ktos chce uzywac kompa jako HTPC
i odtwarzac na nim chroniony material BD/DVD,
ale chyba nie o tym mowimy?