Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Mon, 06 Aug 2012 02:46:37 +0200

On 2012-08-05 22:54, Chris wrote:
[.....]
> Tylko że do DVI i do HDMI masz inne układy w tym przy HDMI masz jeszcze
> zabezpieczenia HDCP które mogą zmieniać jakość i różnić się tym co jest
> wyświetlane przez DVI.
A to w przypadku DVI nie ma HDCP? Bo np. tutaj
http://en.wikipedia.org/wiki/High-bandwidth_Digital_Content_Protection
piszą (w tabelce), że HDCP "wspierało" DVI zanim jeszcze zaczęło
"wspierać" HDMI. :-D

Poza tym ciekaw jestem w jaki sposób HDCP mogłoby zmieniać jakość
sygnału skoro jego działanie (w uproszczeniu) ogranicza się jedynie do
XOR-owania strumienia bitów. :-D