Re: Dysk zewnętrzny na kopię

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 05 Aug 2012 11:47:14 +0200

Użytkownik M.M. napisał:
> Hey
>
> Jaki polecacie dysk zewnętrzny na kopię zapasową?
> Nie musi być tani, nie musi być bardzo szybki, nie musi
> być mały (gabarytowo), nie musi być lekki, nie musi być
> ładny... musi być ekstremalnie niezawodny.
>
> Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Trochę offtopicznie. Poniewaz wrocil mi z serwisu HDD i nie mialem co
znim zrobic to kupilem Zyxel NSA301 (245 zł) i jestem pod wrażeniem.
Mialem kiedys low endowego NASa ale ten jesst swietny :) Cos, kilka lat
robi roznice w rozwiazaniach IT.

Jedna uwaga, producent nie przewidzial, ze dysk HDD moze byc cienszy niz
standardowo :) A ze 500GB z serwisu wrocilo mi w wersji THIN to po
prostu jest luźno i musze pamietac, by nie teleac urzadzeniem oraz
najlepiej polozyc bokiem.

Ale juz wem, ze kupie 1TB WD RED do niego i bede mial w koncu gdzie
trzymac filmiki i zdjecia z wakacji, zeby odtwarzac na PS3 lub innym
urzadzeniu.

:)