Re: Dysk zewnętrzny na kopię

Autor: <suryga_at_gmail.com>
Data: Sun, 5 Aug 2012 13:12:22 -0700 (PDT)

> Trochďż˝ offtopicznie. Poniewaz wrocil mi z serwisu HDD i nie mialem co
>
> znim zrobic to kupilem Zyxel NSA301 (245 z�) i jestem pod wra�eniem.
>
> Mialem kiedys low endowego NASa ale ten jesst swietny :) Cos, kilka lat
>
> robi roznice w rozwiazaniach IT.

Jesli mogę podciągnąć wątek offtopiczny. (Ja zatrzymałem sie na prockach 300 MHZ wiec sorry za głupie pytanie)

Mam w domu dwa laptopy.
Żona ma jakies zdjęcia(pliki) i ja ma jakieś zdjęcia(pliki) każdy osobno a jesteśmy już pieć lat po ślubie :) i może warto byłoby to zebrać do kupy to wszystko pomyślałem.
I pytanie
Szukam "czegoś" - domowego serwera plików na który można by było wszystko zrzucić. I jak przyjdzie ochota bezproblemów mieć dostęp
koniecznie przez WIFI
i w miare idiotodporne
I ten Zyxel 310 da rade ?