Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun, 5 Aug 2012 11:06:12 +0200

"Przemysław Ryk" napisał:

> Na system i instalowany soft? Powinno starczyć.

Oczywiście. I do podglądu fotek cykniętych komórką też.
Tylko na cholerę wówczas ten cały kombajn Adobego?
Do tego wystarczy jakiÅ› IrfanView.
Ja nie neguję sensowności tego 120 GB SSD, wręcz przeciwnie, ale do stacji
graficznej IMHO konieczny jest drugi, duży dysk albo i dwa w RAID0. Z czego
przecież wątkopodawca sam sobie zdaje sprawę. I należy to uwzględnić w
podanej konfiguracji. Tylko tyle.

JoteR