Re: [OT] Losowe wariactwo klawiatury.

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 2 Aug 2012 21:31:00 +0200

Dnia Thu, 2 Aug 2012 19:20:43 +0200, JoteR napisał(a):

> "Przemysław Ryk" napisał:
>
> Ponieważ nie mam nic merytorycznego do napisania (oprócz tego, że na mój nos
> to jakieś makro wymykające się z wnętrza któregoś programu graficznego), to
> wyjaśnię kwestie poboczne.

Makr nie robiłem. Jedynie mam pod dodatkowe przyciski używane w kombinacji
zestawu M2 i M3 (zerknij na fotę G11, to wszystko się rozjaśni) podpięte
skróty rzędu Ctrl+Num0, Ctrl+Shift+Num0 itd.

> Samoleżny, Nierządny Podorgan "Osobno" na ostatniej stronie tygodnika
> "Razem". Sporo bonmotów jego redaktora, ś.p. Mariana Butryma, wykpiwających
> rzeczywistość końcówki "dekady sukcesu" weszło do języka ówczesnej
> młodzieży, a zwłaszcza różne warianty facecji na temat "nasze produkty w
> niczym nie ustępują produktom zagranicznym, a nawet je przewyższają".
> Dzisiaj z tej deklaracji bez żenady korzystają linuksiarze, tyle że oni
> traktują to śmiertelnie poważnie.

Ja rocznik 1979 jestem, ale jakoś mnie to ominęło :(

> Teraz nie wiem, za moich czasów przy produkcji yellow&white pages.
> Już na tydzień przed próbnym lejałtem musiałem obłaskawiać grafików a to
> dodatkowym RAM-em, a to większymi dyskami, w ostateczności nową klawiaturą i
> myszą (zestaw blisko 150 ówczesnych USD w SADzie). Dziwnie nerwowi się jakoś
> robili...

Idę cichutko zapłakać w kąciku…

[ Kobiety robią dla swojego wyglądu zewnętrznego to, za co handlarz        ]
[ używanymi autami poszedłby do więzienia.                    (Nick Nolte) ]