Re: Zmiana położenia dysku HDD

Autor: maX <averwywal_at_interia.pl>
Data: Sat, 28 Jul 2012 00:53:41 +0200

Użytkownik "dziobu" <dziobu_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Większość stacji dokujących na USB/esata trzyma dysk właśnie krótszym
> bokiem w dół.

Pisałem o jednym konkretnym dysku, a nie o wszystkich.

> Nikt nie wspomina że to zła pozycja.

Jakbym poszukał, to może jeszcze bym znalazł tą ulotkę (choć niewykluczone
że widziałem to na stronie producenta, po tylu latach nie jestem pewien).

> Pojęcia nie mam jak to się odbija na żywotności. Kieszeń kłade zawsze tak
> żeby dysk pracował normalnie, a laptop nie mój...

BTW kiedys czytałem żeby nie zostawiać dysków nieprzykręconych i na miękkim
podłożu, bo choć owszem jest ciszej, to dysk pracuje wolniej bo wydłuża się
czas dostępu. Nigdy jakos nie sprawdziłem czy to prawda.