Re: Jak to może działać?

Autor: maX <averwywal_at_interia.pl>
Data: Sat, 28 Jul 2012 00:51:40 +0200

Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia_at_jewish.org.pl> napisał w
wiadomości news:20120725092839.2dfaf45b_at_babcia-workstation...

> A tu bywa różnie. Przyzwyczailiśmy się do tego i nie sprawdzamy
> kabelków a czasami jakiś sprzęt nie chce zadziać. Jakieś 2-3 miesiące
> temu nie chciał mi się dogadać tani 5-portowy switch gigaethernetowy
> DLink ze fastethernetowym AP TP-Link. Trza było skrosowany kabelek
> zrobić.

Wyjątki potwierdzające regułę. Szansa że trafi sie jednocześnie na dwa, w
miarę nowe, urządzenia sieciowe bez Auto-MDIX jest poniżej 1%. Ty w tym
grzebiesz non-stop, więc w końcu ci sie zdarzyło, ale 99% userów to nie
dotyczy.
A czy przypadkiem na którymś z nich nie było "ręcznego" Auto-MDIX (czasem w
niektórych urządzeniach nie ma automatu i klawiszem przełącza się MDI /
MDIX)?