Re: intel h55 p55 q57

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 26 Jul 2012 20:26:39 +0200

Czyli widze, że tak:

1) musze kupić procek Sandy Bridge z 5 na koncu, bo te maja HD3000,
socket 1155 (nowszy)

http://ark.intel.com/compare/55448,59080

czyli np. z tych http://goo.gl/bLm7v (tam sa dwa 2105 i 2125)

a potem kiedys bede mogl wymienic sobie procek na lepszy i5 czy i7

2) do tego plyte z chipsetem Z77 lub H77 - i tutaj wlasciwie mam sie
teraz kierowac tylko tym, jakie sloty na karty rozszerzen sa, bo widze,
ze albo jest PCIex16 i te nowe krotkie x1 lub stare poczciwe PCI.

I to powinno byc szybsze od mojego laptopa z sandy 2350M :) tak? Bo jak
tak to bedzie szybsze od mojego C2D :) I wlasciwie o to mi chodzi, zeby
wymiana na najnizszy procek i3 podniosla mi wydajnosc