Re: Dwie różne karty grafiki w jednym kompie

Autor: DooMiniK <bachus_at_bachus>
Data: Thu, 26 Jul 2012 19:00:29 +0100

On 25/07/2012 23:16, buszmen5_at_gmail.com wrote:
> Hej.
>
> Czy ktoś przerabiał podobny temat ?
>
> Chodzi o zamontowanie dodatkowej karty graficznej. Stety niestety musi być tylko PCIe x1. W tym momencie w kompie chodzi ATI DualHead, czy da rade podłączyć NVIDIE ?
>
> Cel, wysłanie sygnału na trzeci monitor.
>
> PZDr

W przypadku zintegrowanej grafiki bywa tak, że nowa karta 'przejmuje'
całkowicie wyświetlanie obrazu (i wyłącza kartę zintegrowaną...).
Musisz przetestować - ja mam w pracy w komputerze:
- z dwoma wyjściami
- kartę z jednym wyjściem VGA

Podłączone do x3 monitorów, Windows7 obsługuje świetnie.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel