Re: intel h55 p55 q57

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 26 Jul 2012 19:42:57 +0200

Użytkownik Jaskiniowiec napisał:

> Nic tez nie napisales, ktora wersja podstawki. Obecne Core dzialaja na
> 1155, a te chipsety, ktore wymieniles sa do 1156!

O widzisz, na to nie zwrocilem uwagi :)

> Poza tym, po co chcesz sie pchac w jakies stare chipsety?

Hmm, nie ze chce sie pchac, po prostu zaczalem przegladac oferte sklepow
komputerowych, ktore z tego co piszesz sprzedaja starocie.

> Lepiej
> rozejrzyj sie za czyms serii 60 i/lub 70. Z tym, ze :
>
> Seria P jest dedykowana dla zestawow z odrebym GPU

to odpada, choc nie absolutnie, mam grafike, moge przelozyc, ale ogolnie
chce oszczedzic na pradzie ;)

> Seria H obsluguje grafike procka, ale z podkrecaniem prockow serii K nie
> jest najlepiej.

Podkrecac nie musze.

> W Twoim przypadku (bo domyslam sie, ze to glownie do zastosowan
> domowych) najwlasciwsza bylaby seria H badz Z.
>
> Seria Z to taki miszmasz P i H

Dzieki za "rozpisanie literek" :)