Re: intel h55 p55 q57

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 26 Jul 2012 20:57:51 +0200

Użytkownik Mr Misio napisał:

> 2) do tego plyte z chipsetem Z77 lub H77 - i tutaj wlasciwie mam sie
> teraz kierowac tylko tym, jakie sloty na karty rozszerzen sa, bo widze,
> ze albo jest PCIex16 i te nowe krotkie x1 lub stare poczciwe PCI.

coś takiego "wypaczylem" ;)

wizualnie ma wyjscia jakie potrzebuje, sloty na karty rozszerzen
wszelakie, bo x1 x16 jak i zwykle PCI...

http://www.morele.net/plyta-glowna-asus-p8h77-v-461682/

Tylko co to ten UEFI BIOS i czy mi jest to potrzebne czy obojetne czy
bede mial UEFI czy klasyczny bios? Bo ta plyta to chyba jakis "wypas"
pelen nowinek...