Re: monitor d-sub only i przejsciowka z DVI

Autor: ja to ja <ja_at_to.ja>
Data: Tue, 24 Jul 2012 13:04:14 +0200

Użytkownik "Michal" <usenet_at_invalid.pl> napisał w wiadomości

> Po podłączeniu nowej karty pamiętałeś o ustawieniu natywnej
> rozdzielczości i odświeżania monitora oraz włączeniu w menu monitora lub
> przyciskiem na monitorze wyboru autodopasowanie (poprawia tryb
> analogowy)?

Oczywiście że tak!
Obraz jest wyraźnie gorszy, a na monitorze z DVI jest ok, tylko po
przejściówce jest wypaczenie.

> To zwykłe połączenie elektryczne bez żadnej elektroniki - tu naprawdę
> ciężko coś zepsuć.

Podobno zamienia sygnał cyfrowy w analogowy? Aha, ta przejściówka ma mniej
blaszek niż wtyczka DVI, może to przez to? Cholera sam nie wiem, chyba się
zamienię z kolegą na monitor 19-tka D-sub, na 17-tkę z DVI bo nie wyrobię
na czymś takim :/