Re: monitor d-sub only i przejsciowka z DVI

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Tue, 24 Jul 2012 11:39:31 +0200

W dniu 2012-07-23 22:01, ja to ja pisze:

> Zmieniłem w końcu komputer, teraz mam grafikę jedynie z dwoma portami
> DVI, więc musiałem podłączyć przez przejściówkę, ale obraz jest o wiele
> gorszy, widać nieostrości i ogólnie źle to wygląda.

        Po podłączeniu nowej karty pamiętałeś o ustawieniu natywnej
rozdzielczości i odświeżania monitora oraz włączeniu w menu monitora lub
przyciskiem na monitorze wyboru autodopasowanie (poprawia tryb analogowy)?

> Ta przejściówka tak kaszani obraz

        To zwykłe połączenie elektryczne bez żadnej elektroniki - tu naprawdę
ciężko coś zepsuć.

--
/MB