Re: monitor d-sub only i przejsciowka z DVI

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Tue, 24 Jul 2012 14:02:26 +0200

ja to ja nabazgrał(a):

> Podobno zamienia sygnał cyfrowy w analogowy? Aha, ta przejściówka ma
> mniej blaszek niż wtyczka DVI, może to przez to? Cholera sam nie wiem,
> chyba się zamienię z kolegą na monitor 19-tka D-sub, na 17-tkę z DVI bo
> nie wyrobię na czymś takim :/

Może masz wersje DVI analog a nie cyfra ??

Złącze DVI występuje w 3 wariantach:

  a.. DVI-I - przesyła zarówno dane cyfrowe jak i analogowe. Po zastosowaniu
właściwej przejściówki można je połączyć ze zwykłym złączem D-Sub karty
graficznej
  b.. DVI-D - przesyła tylko dane cyfrowe; niektóre karty graficzne
posiadają możliwość przesyłania dźwięku poprzez złącze DVI. Należy jednak
zauważyć, że nie jest to zgodne ze standardem DVI - w sposób niestandardowy
wykorzystywane są jedynie niektóre pin'y, co pozwala na zastosowanie
niestandardowej przejściówki DVI->HDMI.[1]
  c.. DVI-A - przesyła tylko dane analogowe

http://pl.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interface