podkręcanie i7 2600K

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Thu, 19 Jul 2012 03:36:33 -0700 (PDT)

Dzięki Waszym radom ostatecznie kupiłem taki zestawik:

Procek: 7 2600K LGA 1155
Ram: Corsair 4X8G DDR3 1600
Płyta główna: Gigabyte Z77-DS3H LGA 1155
Dysk twardy: Seagate 2TB 7200RPM SATA3
SSD: Corsair SSD 120G SATA3
Obudowa: Cooler Master
Zasilacz: OCZ 600W ATX M
System: Windows 7 Professional

Cena 5500zł.

Dziękuję WSZYSTKIM bardzo pięknie za rady. Zabrało mi troszeczkę czasu
zanim sobie to wszystko przemyślałem, ale bez Was zabrało by mi 5 razy
tyle czasu.

Za pozwoleniem, mam jeszcze kilka pytań.

1. Komputer działa prawie bezszelestnie, ale trochę słychać zasilacz.
Czy są zasilacze cichsze i mniej ciche i ile warto zapłacić za
zasilacz bardzo cichy?

2. Czy winda 7 jest trochę niedopracowana (do tej pory miałem XP)? Nie
mogę na przykład wyłączyć dźwięków dla poszczególnych zdarzeń.

3. Mam 2 modemy, Orange i Play i obydwa nie działają. Coś na ten temat
szukałem i próbowałem różnych rzeczy, ale nic z tego. Na infolinii też
chyba nie bardzo wiedzą. Czy będę musiał zmienić modemy?

4. Podobno można tego procka podkręcić do prawie 5G. Jak to się robi?
Czy w momencie podkręcenia zużycie energii rośnie tylko kiedy procek
jest obciążany czy jakby globalnie?

Jeszcze raz dziękuję ślicznie i pozdrawiam,

neo