Re: podkręcanie i7 2600K

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Sun, 29 Jul 2012 01:15:39 +0200

Użytkownik "neo" <dyletant_at_yahoo.pl> napisał w wiadomości
>Cena 5500zł.

>Dziękuję WSZYSTKIM bardzo pięknie za rady. Zabrało mi troszeczkę czasu
>zanim sobie to wszystko przemyślałem, ale bez Was zabrało by mi 5 razy
>tyle czasu.

>Za pozwoleniem, mam jeszcze kilka pytań.

>1. Komputer działa prawie bezszelestnie, ale trochę słychać zasilacz.
>Czy są zasilacze cichsze i mniej ciche i ile warto zapłacić za
>zasilacz bardzo cichy?

>2. Czy winda 7 jest trochę niedopracowana (do tej pory miałem XP)? Nie
>mogę na przykład wyłączyć dźwięków dla poszczególnych zdarzeń.

> [...]

Hej, Neo... z Matrixa jesteś?

Wydajesz 5 i pół klocka przez gostków z internetu?
Chyba śpisz na 100 Eurówkach...

Ad1. Są zasilacze bezwentylatorowe. Nazywają się pasywne.
Ad2. Pomiędzy XP a Windows 7 było Windows Vista. Ta to dopiero
niedopracowana była.
A windows 7 po prostu nie umiesz skonfigurować.
Ad 3. Pewnie masz w7 64 bitowe i trzeba zaktualizować firmware w modemach.
ale jak się ma 5,5 klocka na sprzęt, to nie można zapłacić komuś 200 zł za
konfigurację, prawda?
Ad4. Ten proc ma taki ficzer, że jak rdzenie są nie obciążone to on
przyspiesza. Ale żeby do 5G to z jakimś kosmicznym chłodzeniem chyba.
Liczysz losowania totolotka? Po co Ci takkie 5G?
Feromon