Re: budżetowy składak - co wybrać?

Autor: <shamanx_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu, 19 Jul 2012 08:18:17 +0000 (UTC)

Roman <rsz4_at_SPAMgazeta.pl> napisał(a):

> Przy takim stanie instalacji elektrycznej to raczej ciesz się że wszyscy w
> domu są cali, drutowanie bezpieczników gwoździem to nie najlepszy pomysł.

Bezpieczniki topikowe oryginalne - sam kupiłem i wkręciłem - kto przy zdrowych zmysłach
drutuje bezpiecznik za 2zł? A ten automat w piwnicy nie wiem kto wsadził. Mam go tylko
ja - pozostałe bezpieczniki na tablicy to staromodne 'korki'. Musiało tak być już od
początku - choć dowiedziałem się o tym dopiero niedawno. Pewnie zrobił to elektryk z
uprawnieniami :) bez którego podobno wszyscy w domu zginą rażeni prądem. (to tak &#224;
propos dyskusji z p.m.b o samodzielnym wykonawstwie instalacji).

PZDR
Shaman