Re: ssd a truecrypt

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat, 14 Jul 2012 09:10:54 +0200

On 2012-07-14 07:26, qwerty wrote:
> Użytkownik "Tomasz Jasiński" napisał w wiadomości grup

> To tylko potwierdza, że SSD to dno.

SSD to SSD, to że działa szybko, sprawdza się w zastosowaniach SOHO,
bije na głowe wszelkie HDD przy wiekszości operacji. Może i jest dno,
ale znacznie usprawnia prace komputera, w szczególności notebooka.

Do tego, jeżeli się sprzedaje, to jest popularne Dno ;)

Ludzie dzielą się na dwie kategorie, Ci którzy nie mają SSD nieustannie
je krytykują, Ci którzy mają - korzystają.