Re: ssd a truecrypt

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 14 Jul 2012 14:44:45 +0200

Użytkownik Rafal Lukawski napisał:

> Ludzie dzielą się na dwie kategorie, Ci którzy nie mają SSD nieustannie
> je krytykują, Ci którzy mają - korzystają.

Ano wlasnie, zeby zas nie zostac w pierwszej grupie kupilem SSD testowo
do PC. I co powiem - jakbym nie mial, to by nie bylo zle. Teraz jak mam,
to po miesiacu rzestalem sie tym podniecac. Po prostu dziala :) uzywam.
Wiem juz jakie sa zalety (szybkosc, cisza, pobor energii), jakie wady
(cena za jednostke pojemnosci). I teraz bede mogl swiadomie na bazie
wlasnych doswiedczen decydowac w ktorym miejscu oplaca mi sie SSD a w
ktorym nie.

:)