Re: Tanie zasilacze z allegro

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 13 Jul 2012 14:47:11 +0200

Dnia Thu, 12 Jul 2012 12:39:25 +0200, WiesłaW napisał(a):

(ciach…)

> No i właśnie tak jest. Taki producent zdaje sobie sprawę, że użytkownik
> nie będzie patrzył na waty, tylko na osiągi i technologia poszła w tym
> właśnie kierunku. A to według mnie niedobrze.

I dlatego w procesory wbudowane sÄ… mechanizmy obniĹĽajÄ…ce taktowanie,
wyłączające nieobciążone rdzenie czy inne bloki funkcjonalne? Te same
mechanizmy zresztą są już od pewnego czasu również w układach graficznych
(takĹĽe tych wydajnych).

[ Hunt: No, she's got no training for this kind of thing. Swanbeck: What,  ]
[ to go to bed with a man and lie to him? She's a woman. She's got all the ]
[ training she needs.                            ("Mission Impossible II") ]