Re: Hasło na dysk, DriveLock

Autor: dziobu <dziobu_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 13 Jul 2012 13:56:42 +0200

Dnia 7/13/2012 1:42 PM, Użytkownik januszek napisał:
> dziobu napisa?(a):

> Czy masz na myśli FDE:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Hardware-based_full_disk_encryption

Nie.
Każdy dysk na zabezpieczenie hasłem. Można je włączyć w BIOSie. To nie
jest szyfrowanie tylko samo hasło dysku. Jeśli hasło będzie ustawione to
przy starcie BIOS o nie zapyta. I tyle. Żaden soft, żadne szyfrowanie.

Chodzi mi o to hasło, usuwalne (???) m.in tym programem:
http://www.hddunlock.com/

--
Pozdrawiam
dziobu