Re: Tanie zasilacze z allegro

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Sat, 14 Jul 2012 12:43:01 +0200

Dnia 13-07-2012 o 14:47 Przemysław Ryk napisał na pl.comp.pecet:

> I dlatego w procesory wbudowane są mechanizmy obniżające taktowanie,
> wyłączające nieobciążone rdzenie czy inne bloki funkcjonalne? Te same
> mechanizmy zresztą są już od pewnego czasu również w układach graficznych
> (także tych wydajnych).

Mnie chodziło raczej o układy, które wydzielają mało ciepła, a nie o
mechanizmy. Takie układy oszczędzające energię w pewnych warunkach mogą
powodować problemy. Nie umożliwią mi również pozbycia się wentylatorów i
wymiany zasilacza na taki o mniejszej mocy. No ale masz racjÄ™ - dobre i to.

--
WiesłaW
Opera Mail