Re: Tablet iPad 2

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Fri, 6 Jul 2012 12:49:12 +0100

"Iguan_007 Iguan_007" <iguan007_at_gmail.com> wrote in message
> Android byl w porzadku bo "ludzie maja z nim stycznosc"? Zauwaz ze ludzie
> ktorzy mnie atakuja pisza ze maja lub mieli tez stycznosc z Apple (podobno).
> Lacznie z Toba. Wiec co to za argument?

naucz sie czytac, ludzie maja znacznie wiecej sprzetu na androidzie wiec
jest wieksza szansa ze ktos napisze rozwiazanie w pierwszym poscie
zamiast odeslac na grupe tematyczna

> Alez dlaczego piszesz nieprawde?

najwyrazniej przegapilem to przelomowe wydarzenie
http://www.engadget.com/2009/01/14/apple-suddenly-approves-a-bunch-of-browsers-for-app-store-major/

Przeciez skoro masz (podobno) trzeciego
> iPoda to widzisz alternatywne przegladarki w App Store. Zrobic zrzut ekranu ?

a skad pomysl ze na nano czy classicu odpale przegladarke?

> Nie wiem tez kto tutaj tak naprawde ma problem. Ja nikogo nie wyzywam,
> nikogo nie ustawiam. Grzecznie zadalem pytanie, skopiowane z innego watku.

tak niestety wyglada zycie, jak na oczach sm ladna laska rzuci papierek na
ziemie to czasem moze sie usmiechnac i isc dalej, a koles w bluzie chwdp
bedzie lzejszy o 50 zlotych

za pierwszym razem dostales rzeczowe odpowiedzi i uwage ze te pytanie
powinno zostac zadane gdzies indziej, co skonczylo sie sporym flejmem
za drugim nikt juz nie mial ochoty tego cignac od nowa