Re: Tablet iPad 2

Autor: Iguan_007 Iguan_007 <iguan007_at_gmail.com>
Data: Fri, 6 Jul 2012 13:02:28 -0700 (PDT)

On Friday, July 6, 2012 9:49:12 PM UTC+10, m4rkiz wrote:

> naucz sie czytac, ludzie maja znacznie wiecej sprzetu na androidzie wiec
> jest wieksza szansa ze ktos napisze rozwiazanie w pierwszym poscie
> zamiast odeslac na grupe tematyczna

Chyba sie nie zrozumielismy. Tu nie chodzi o tych o mi odpisali, a o tych ktorzy mnie atakuja. Tutaj stycznosc z Apple czy Androidem nie ma nic do rzeczy.

> najwyrazniej przegapilem to przelomowe wydarzenie
> http://www.engadget.com/2009/01/14/apple-suddenly-approves-a-bunch-of-browsers-for-app-store-major/

No zgadza sie, najwyrazniej przegapiles.I to sporo. "News" ktory cytujesz pochodzi ze stycznia 2009.

> Przeciez skoro masz (podobno) trzeciego
>
> a skad pomysl ze na nano czy classicu odpale przegladarke?

Aaa, to takie masz "doswiadczenie" z produktami Apple. To tlumaczy Twoje teorie o dostepnosci przegladarek.

> tak niestety wyglada zycie, jak na oczach sm ladna laska rzuci papierek na
> ziemie to czasem moze sie usmiechnac i isc dalej, a koles w bluzie chwdp
> bedzie lzejszy o 50 zlotych

I wlasnie to chcialem udowodnic.

> za pierwszym razem dostales rzeczowe odpowiedzi i uwage ze te pytanie
> powinno zostac zadane gdzies indziej, co skonczylo sie sporym flejmem
> za drugim nikt juz nie mial ochoty tego cignac od nowa

Nie, nie wprowadzaj nikogo w blad. Za pierwszym razem PIERWSZA odpowiedz juz byla atakiem. Wiec tym samym oto jak rozumiem Twoje tlumaczenie: tutaj Cie atakuja. Ale nie dlatego ze pytales o Apple tylko ze Cie nie lubia. A nie lubia bo kiedys...pytales o Apple.

I tym razem naprawde EOT.

Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007