Re: Tablet iPad 2

Autor: Iguan_007 Iguan_007 <iguan007_at_gmail.com>
Data: Thu, 5 Jul 2012 18:03:39 -0700 (PDT)

M4rkiz,

>subtelna roznica jest taka ze stycznosc z androidem ma pewnie
polowa tej grupy wiec na nie calkiem banalne pytania ludzie czasem
odpowiadaja z marszu

Android byl w porzadku bo "ludzie maja z nim stycznosc"? Zauwaz ze ludzie ktorzy mnie atakuja pisza ze maja lub mieli tez stycznosc z Apple (podobno). Lacznie z Toba. Wiec co to za argument?

>z pytaniem o useragenta na ipadzie na ktorego apple nie pozwala
umieszczac w app store alternatywnych przegladarek

Alez dlaczego piszesz nieprawde? Przeciez skoro masz (podobno) trzeciego iPoda to widzisz alternatywne przegladarki w App Store. Zrobic zrzut ekranu ?

>wkurwia mnie jedynie ladowanie sie niektorych supermegaultrafanow
z buciorami na grupe po to zeby przekonywac ze ipad to pc, ustawiac
ludzi piszacych tu od kilkunastu lat a potem wracac z kolejnym 'problemem'

Wybacz, to ile lat piszesz na grupe nie jest dla mnie zadnym argumentem. W tym watku tez nie dyskutujemy co jest PC a co nie jest. Ale jesli juz bardzo chcesz to ten iPad jest/nie jest  takim samym PC jak ten Androidowy tablet z blizniaczego watku.

Nie wiem tez kto tutaj tak naprawde ma problem. Ja nikogo nie wyzywam, nikogo nie ustawiam. Grzecznie zadalem pytanie, skopiowane z innego watku.

Ale jesli chcesz zapytac o moje prywatne zdanie to jest nadal takie samo - iPad jest dla mnie komputerem osobistym, tusz do drukarki czy odtwarzacz multimedialny nim nie jest.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok: