Re: Klawiaturki to szybkiego pisania

Autor: Arkadiusz Dymek <adresu_at_nie.bedzie>
Data: Fri, 06 Jul 2012 08:55:11 +0200

W dniu 7/6/2012 1:14 AM, neo wrote:

> Tłumaczysz techniczne sprawy dotyczące kompów czy jakąś humanistykę?
>
> Bo jeżeli kompy, to podziwiam. W humanistyce to można jeszcze coś
> nabujać, ale w sprawach technicznych to już raczej nie.

Głównie techniczne, niekoniecznie kompy. Z terminologią nie jest tak źle
- jeśli dostajesz zlecenia od tych samych klientów, to po jakimś czasie
jesteś z ich terminologią za pan brat. Większy problem zazwyczaj jest z
sensownym przełożeniem składni na coś, co nie będzie brzmiało po polsku
jak koszmarek. Ale cały czas wąskim gardłem jest dla mnie klawiatura i
marzę o takim np. Dragon Naturally Speaking w polskiej wersji.

Pozdrawiam,
Arkadesh