Re: Klawiaturki to szybkiego pisania

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri, 06 Jul 2012 03:06:24 -0400

On Fri, 06 Jul 2012 08:55:11 +0200, Arkadiusz Dymek
<adresu_at_nie.bedzie> wrote:

>G³ównie techniczne, niekoniecznie kompy. Z terminologi± nie jest tak ¼le
>- je¶li dostajesz zlecenia od tych samych klientów, to po jakim¶ czasie
>jeste¶ z ich terminologi± za pan brat. Wiêkszy problem zazwyczaj jest z
>sensownym prze³o¿eniem sk³adni na co¶, co nie bêdzie brzmia³o po polsku
>jak koszmarek. Ale ca³y czas w±skim gard³em jest dla mnie klawiatura i
>marzê o takim np. Dragon Naturally Speaking w polskiej wersji.
>Pozdrawiam,
>Arkadesh

DNS to fajny gadzet, ale nadal gadzet, szczegolnie w wersji preferred.
trzeba naprawde spedzic z nim sporo czasu, zeby go nauczyc swojej
wymowy i intonacji, ale prawde mowiac, nie wiem jakby on mogl pomoc
przy tlumaczeniach. zawsze beda jakies poprawki, zawsze zostaje do
uzupelnienia interpunkcja. <rs>