Re: Ray Kurzweil, Singularity is near

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Wed, 4 Jul 2012 15:00:28 -0700 (PDT)

On 4 Lip, 14:01, WiesłaW <n..._at_usun.poczta.onet.pl> wrote:

> Myślę, że po przeczytaniu tych rankingów znajdziesz większość
> odpowiedzi na swoje pytania.
>
> http://pclab.pl/news48900.html
> http://jak-wybrac-laptopa.wieszwszystko.com/ranking.php

Dobrze, dziękuję ślicznie. Przeczytam :D

> Dodam jeszcze, że w mojej opinii Soniaki są rzeczywiście ładne. Takie
> typowo damskie :). Natomiast główną ich wadą jest cena w porównaniu z
> konkurencją. HP to ostatni producent, którego laptopa bym kupił.
> Głośne, awaryjne i gorące.
> Oczywiście chodzi o tańsze modele, choć ogólnie ich serwis również nie
> zachwyca.

Dobrze, to jaką markę? Chyba mogę Ci się przyznać, tylko nikomu ani
słowa ;D

Chyba łyknę dwie rzeczy:

1. pudło full wypas bez szaleństw, tak jak rozmawialiśmy, niemarkowy
składaczek

2. lapcia albo netbooka o jakichś możliwych parametrach do ok. 5 tys.
zł no i tutaj właśnie mam problem. Soniak? Bo tak coś czuję że
wszystko poniżej to będzie cieżkie, głośne i gorące. Ale jeżeli nie
Soniak, to co?

> Bateria natomiast może skończyć się w każdym laptopie i jest to część
> laptopa objęta przeważnie osobną, krótszą gwarancją. Uważam, że
> wytrzymałość baterii to tylko kwestia szczęścia :)

Rozumiem, dziękuję. Działa działa, a nagle PYK i nie działa :)

P.S. Aha i przepraszam wszystkich, że za piwo płacę po 8 zł za
butelkę. Ale za to piję je raz na rok, więc i tak mniej przepijam niż
ci, którzy płacą po 2 zł codziennie ;D