Re: Ray Kurzweil, Singularity is near

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Wed, 4 Jul 2012 15:04:45 -0700 (PDT)

On 4 Lip, 18:27, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

>   Ten HP co mam wyprodukował cztery pionowe paski na ekranie oraz dawno temu
> zdechła mu bateria lub układ do jej ładowania.
> Starsze lub w podobnym wieku  T21, T41, T60 do których mam dostęp nie mają
> podobnych ani innych problemów (poza pojemnością baterii).
>
>   Dlaczego stary i używany T60/T61?
>   1. Bo mają format ekranu 4:3 - nie wiem czy istnieje nowy w rozsądnej
> cenie o takich proporcjach ekranu - w ubiegłym  roku szukałem i nie
> znalazłem.
>   2: Bo mają nadmiar mocy do obsługi prostych zadań typu biuro, internet i
> nawet film HD
> [...]

Co być polecał do 5 tys zł. są jakieś **booki z i7 i z dużym ramem
lenovo?

Generalnie, można łykać lenovo? Co łykać za tą piątkę?

Coś tam czytałem, ale nie mogę się przedrzeć przez grubą warstwę
marketingu, po to on tam w sumie jest, żeby szaraczek łykał co mu
dają, tak i za dużo się nie zastanawiał? :D

Może jak się będę znowu tak dużo zastanawiał to znowu zostanę tutaj
trolem?

LOL ;D