Re: Ray Kurzweil, Singularity is near

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Wed, 4 Jul 2012 15:08:37 -0700 (PDT)

Jeszcze jedna rzecz, jeżeli wolno spytać. Zmienię też klawiaturę. W
tej chwili mam standard Windows coś tam coś tam.

Byłem ostatnio w kawiarence i była jakaś o wiele lepsze niż moja, bez
nazwy.

Potrzebuję pewnej klawiatury do szybkiego pisania, ok. 100 słów na
minutę (tyle piszę). Czy coś niekosmicznego ale dobrego istnieje teraz
na rynku?

I znowu, kompletnie nie mam rozeznania. Na tej bezimiennej tanioszce
na której ostatnio pisałem, pisało mi się o wiele wygodniej i szybciej
niż na oryginalnej klawiatorze z naklejką windy. Od czego to zależy?

Przepraszam, że spytałem i jeżeli kogoś uraziłem tym pytaniem, to
przepraszam też, że żyję ;D