Re: Ray Kurzweil, Singularity is near

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Wed, 04 Jul 2012 14:01:21 +0200

Dnia 04-07-2012 o 11:18 neo napisał na pl.comp.pecet:

> W sumie to mam wybór marki między HP i Dell.

Myślę, że po przeczytaniu tych rankingów znajdziesz większość
odpowiedzi na swoje pytania.

http://pclab.pl/news48900.html
http://jak-wybrac-laptopa.wieszwszystko.com/ranking.php

> Ok, zmieniasz bo HPeki są co? Awaryjne? Głośne? Ciężkie i nieporęczne?

Dodam jeszcze, że w mojej opinii Soniaki są rzeczywiście ładne. Takie
typowo damskie :). Natomiast główną ich wadą jest cena w porównaniu z
konkurencją. HP to ostatni producent, którego laptopa bym kupił.
Głośne, awaryjne i gorące.
Oczywiście chodzi o tańsze modele, choć ogólnie ich serwis również nie
zachwyca.

Bateria natomiast może skończyć się w każdym laptopie i jest to część
laptopa objęta przeważnie osobną, krótszą gwarancją. Uważam, że
wytrzymałość baterii to tylko kwestia szczęścia :)

--
WiesłaW
Opera Mail