[OT] - marketowe ścierwo - Re: Jaka duża bezprzewodowa myszka?

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Sun, 01 Jul 2012 22:19:23 +0200

W dniu 01.07.2012 16:17, chochlik_drukarski pisze:
> Tamte myszki były 100 razy mniej skomplikowane a i to nie gwarantowało
> niezawodności. A przyciski padały tak samo. Jeżeli nie brać pod uwagę
> marketowego
> ścierwa to z tą jakościa wcale nie jest teraz tak źle.

Apropos marketowego ścierwa - od kilku lat używam jak to nazwałeś,
marketowego ścierwa. Czyli myszek o 19.99, 29.99, ze zwijanym kablem,
zazwyczaj A4techa ale także i innych producentów.

Dlaczego? Ano dlatego, że tylko te myszki pracują dobrze na każdej
powierzchni. Czy to pościel, czy to stół, czy jakiś materiał, ubranie
czy jakaś pomięta cerata - w każdych warunkach precyzyjnie "się prowadzi".

Czego nie mogę powiedzieć o markowych myszkach, gdzie każda jedna wymaga
co najmniej równej powierzchni, a co niektóra i podkładki żeby dobrze
działały.

p. m.