Re: [OT] - marketowe ścierwo - Re: Jaka duża bezprzewodowa myszka?

Autor: chochlik_drukarski <chochlik_drukarski_at_wp.pl>
Data: Sun, 1 Jul 2012 23:20:50 +0200

Użytkownik "m" <mvoicem_at_gmail.com> napisał w wiadomości

> Apropos marketowego ścierwa - od kilku lat używam jak to nazwałeś,
> marketowego ścierwa. Czyli myszek o 19.99, 29.99, ze zwijanym kablem,
> zazwyczaj A4techa ale także i innych producentów.
>
> Dlaczego? Ano dlatego, że tylko te myszki pracują dobrze na każdej
> powierzchni. Czy to pościel, czy to stół, czy jakiś materiał, ubranie czy
> jakaś pomięta cerata - w każdych warunkach precyzyjnie "się prowadzi".

Za 30 to już akurat powinna być nie taka zła myszka. Jakiegoś a4techa też
mam
i jakoś tam działa. Ale przyciski są już wymienione a srebrna farba z
obudowy
się zupełnie starła - widać tu jakość materiałów. No i kształtem to za
cholere
nie pasuje do dłoni chociaż innym może akurat pasować. Mnie martwią te po 12
zł. Nie wiem czy
to przechodzi jakąkolwiek kontrole jakości. Widywałem taki tandetny szajs w
którym
jednego przycisku nie da się wcisnąć a drugi wpada sam, rolka chodzi ciężko
jak cholera
i jeszcze jest beznadziejnie śliska, kabel po miesiącu jest złamany...