Re: Jaka duża bezprzewodowa myszka?

Autor: chochlik_drukarski <chochlik_drukarski_at_wp.pl>
Data: Sun, 1 Jul 2012 16:17:35 +0200

Użytkownik "Czeslawek" <czeslawek-1Ctrl+X_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jak czytam takie komentarze to się zastanawiam czy teraz możliwe jest
> zakupienie jakiejś myszki, która wytrzyma 10 lat? Mam na strychu starego
> kulkowego Logitecha, niestety bez rolki, którego dostałem gratis do
> komputera z procesorem PII 400MHz Komputer ten był ujeżdżany przez ok. 10
> lat i do dnia dzisiejszego, oprócz dokładania RAM, HDD i CD-RW nic nie
> było wymienione bo nic się nie zepsuło. W tamtym roku padł mi mój komp i
> się okazało, że stary ściągnięty ze strychu nadal działa. Działa też ta
> myszka, bez jakiś samowolnych podwójnych kliknięć czy niedokliknięć, i
> [...]

Tamte myszki były 100 razy mniej skomplikowane a i to nie gwarantowało
niezawodności. A przyciski padały tak samo. Jeżeli nie brać pod uwagę
marketowego
ścierwa to z tą jakościa wcale nie jest teraz tak źle. Spodziewałem się
wprawdzie
za 160 zł lepszej jakości ale to i tak najlepsza myszka jakiej miałem okazje
używać.