Re: [OT] - marketowe ścierwo - Re: Jaka duża bezprzewodowa myszka?

Autor: Krystek <spamtrap_at_krystek.art.pl>
Data: Sun, 01 Jul 2012 23:10:10 +0200

W dniu 2012-07-01 22:19, m pisze:
> Apropos marketowego ścierwa - od kilku lat używam jak to nazwałeś,
> marketowego ścierwa. Czyli myszek o 19.99, 29.99, ze zwijanym kablem,
> zazwyczaj A4techa ale także i innych producentów.

A ja nie rozumiem dlaczego takiego A4techa nazywasz "marketowym
scierwem". Od wielu lat używam myszek A4tech - kulkowych i optycznych
(laserowych) - i działają one bez zarzutu. Porównywałem je kiedyś do
różnych modeli Logitecha i wcale nie wypadały gorzej od produktów tej firmy.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/