Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 29 Jun 2012 16:04:29 +0200

Dnia Fri, 29 Jun 2012 10:26:52 +0200, Tom01 napisał(a):

> Akurat. Skrzynka MBP to jeden alumioniowy odlew. Nie widziałem czegoś
> takiego ani w żadnym DELLu ani HP.

And? Skoro z kilku części jest zrobiona, to musi być gorsza?

> Przykłady podałem. Ta sama konfiguracja kosztuje praktycznie tyle samo.

Podałeś screeny. Konkretnej konfiguracji workstacji na ich podstawie
sprawdzić nie szło.

> Przecież napisałem wczesniej, że nie miałem okazji oglądać popsutego
> japcoka. Siłą rzeczy więc nie sprawdziłem jak działa rękojmia.

A wieszającego się widizałeś? :)

> Rynek monitorów lepszej jakości jest bardziej klarowny. Monitory Apple
> są piękne, ale aż za piękne. Za podobne pioeniądze można mieć lepszego
> EIZO czy NECa.

Za podobne pieniądze mogę też mieć lepszą parametrami workstację. Z lepszymi
warunkami serwisu. Może nie z taką ładną budą. :)

[ Taka dziewczyna, jak już zacznie coś w kierunku faceta uskuteczniać, to  ]
[ on daje się prowadzić jak cielę na rzeź...                               ]
[ ...I przeważnie to jest rzeź...                                   (Musk) ]