Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Fri, 29 Jun 2012 10:26:52 +0200

W dniu 29.06.2012 07:04, Przemysław Ryk pisze:
> W biznesowych edycjach Della, czy HP

Akurat. Skrzynka MBP to jeden alumioniowy odlew. Nie widziałem czegoś
takiego ani w żadnym DELLu ani HP.

> Czyli kto? Intel? Choć może w sumie bardziej Tyan? Ale skoro do workstacji
> Apple'a czy Della płytę główną robi i tak ten sam producent, to dlaczego mam
> bulić za japko, skoro wewnątrz to samo? :D

Przykłady podałem. Ta sama konfiguracja kosztuje praktycznie tyle samo.

> Egzekwowałeś u Apple'a rękojmię? Z ciekawości pytam. Bo obiło mi się o uszy,
> że są problemy.

Przecież napisałem wczesniej, że nie miałem okazji oglądać popsutego
japcoka. Siłą rzeczy więc nie sprawdziłem jak działa rękojmia.

> Nagle tutaj dbałość Apple o jakość produktu można o kant dupy potłuc? :D

Rynek monitorów lepszej jakości jest bardziej klarowny. Monitory Apple
są piękne, ale aż za piękne. Za podobne pioeniądze można mieć lepszego
EIZO czy NECa.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!