Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 29 Jun 2012 08:14:30 +0200

Dnia Fri, 29 Jun 2012 01:43:09 -0400, rs napisał(a):

> rozumiem, ze drugiej czesci zdanie juz nie kochasz, mimo, ze sam teraz
> piszesz dokladnie to samo.

To ja się pogubiłem. Wyjaśnię. Stać w sensie wydania danej kwoty - było.
Popatrzyłem po ofertach, Apple przegrał. Z prostej przyczyny. Kupiłem od
konkurencji sprzęt za podobne pieniądze o lepszych parametrach i
korzystniejszych warunkach gwarancji.

> te same warunki, pusta droga, dobra widocznosc, takie samo
> bezpieczenstwo i tu i tu.

Aha. Przy jakiej prędkości na przykład? Bo - popraw mnie, jeżeli się mylę -
ale Audi czy Volvo z tego samego okresu produkcji, co Trabant (załóżmy, że
rok 1980), to jednak „ciut” inny komfort dawały, a i - podejrzewam - poziom
bezpieczeństwa też się jednak różnił.

UprzedzajÄ…c - nie jestem fanem motoryzacji, na samochodach siÄ™ nie znam. Ale
IMVHO Trabant P610 w porównaniu z Audi 80 GLS to jednak dwie zupełnie inne
klasy pojazdĂłw.

> wydaje mi sie, ze juz zaczynasz na sile to
> ciagnac. czego ode mnie oczekujesz? co chcesz zebym napisal?
> jesli w trabantach to byl plastik to tak samo z "plastiku" maja
> obudowe np. corvette i kilka innych sportowych, a z bardziej
> miastowych wszystkie saturny. <rs>

Poziom bezpieczeństwa Corvette i Trabant podobny oferują? Tak z ciekawości
spytam.

[ Pijak jest prawdziwym filozofem, ponieważ myśli, że to świat kręci się   ]
[ wokół niego.                                                  (Faldheim) ]