Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri, 29 Jun 2012 01:43:09 -0400

On Fri, 29 Jun 2012 07:04:30 +0200, Przemysław Ryk
<przemyslaw.ryk_at_gmail.com> wrote:

>Kocham ten „argument” pt. „nie stać cię”. Owszem. Stać było. Uznałem, że nie
>warto wydawać znacznie większej kwoty

rozumiem, ze drugiej czesci zdanie juz nie kochasz, mimo, ze sam teraz
piszesz dokladnie to samo.

>Tak samo bezpiecznie? Seriously? Bo mnie siÄ™ zdaje, ĹĽe Volvo czy Audi za te
>same pieniądze - być może starsze - może jednak oferować wyższy poziom
>bezpieczeństwa niż. Daewoo, czy Trabant. Tego ostatniego to mam nadzieję, że
>w kwestiach humorystycznych wrzuciłeś? Bo wiesz - obudowa z plastiku chyba
>jednak ma mniejszą wytrzymałość, niż metalowa… :D

te same warunki, pusta droga, dobra widocznosc, takie samo
bezpieczenstwo i tu i tu. wydaje mi sie, ze juz zaczynasz na sile to
ciagnac. czego ode mnie oczekujesz? co chcesz zebym napisal?
jesli w trabantach to byl plastik to tak samo z "plastiku" maja
obudowe np. corvette i kilka innych sportowych, a z bardziej
miastowych wszystkie saturny. <rs>