On Fri, 29 Jun 2012 07:04:30 +0200, Przemysław Ryk
<przemyslaw.ryk_at_gmail.com> wrote:
>> ale jak juz mowilismy. nie stac cie na applea, uwazales, ze nie warto
>> bylo, kupiles della.
>
>Kocham ten „argument” pt. „nie stać cię”. Owszem. Stać było. Uznałem, że nie
>warto wydawać znacznie większej kwoty
rozumiem, ze drugiej czesci zdanie juz nie kochasz, mimo, ze sam teraz
piszesz dokladnie to samo.
>> jak dlugo bedziemy to ciagnac? ja zupelnie nie rozumiem co chcesz
>> udowodnic? ze apple byl drozszy? byl, teraz ceny sie zrownaly. twoj
>> zakup, twoje pieniadze twoja decyzja. dezycja apple jest ustalenie cen na
>> ich produkty. widocznie im sie oplacalo sprzedawac po takich cenach na
>> danym rynku. dobrze utrzymany trabant (czy daewoo), tak samo bezpiecznie
>> cie przewiezie z punku a do b, po tej samej polskiej drodze jak dobre
>> volvo czy audi. i o czym chcesz dyskutowac w tej kwestii? <rs>
>
>Tak samo bezpiecznie? Seriously? Bo mnie siÄ™ zdaje, ĹĽe Volvo czy Audi za te
>same pieniądze - być może starsze - może jednak oferować wyższy poziom
>bezpieczeństwa niż. Daewoo, czy Trabant. Tego ostatniego to mam nadzieję, że
>w kwestiach humorystycznych wrzuciłeś? Bo wiesz - obudowa z plastiku chyba
>jednak ma mniejszą wytrzymałość, niż metalowa… :D
te same warunki, pusta droga, dobra widocznosc, takie samo
bezpieczenstwo i tu i tu. wydaje mi sie, ze juz zaczynasz na sile to
ciagnac. czego ode mnie oczekujesz? co chcesz zebym napisal?
jesli w trabantach to byl plastik to tak samo z "plastiku" maja
obudowe np. corvette i kilka innych sportowych, a z bardziej
miastowych wszystkie saturny. <rs>
Received on Fri 29 Jun 2012 - 09:21:20 MET DST
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Fri 29 Jun 2012 - 09:51:05 MET DST