Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Fri, 29 Jun 2012 08:17:38 +0200

Dnia 2012-06-29 07:24, *Przemysław Ryk* napisał, a mnie coś podkusiło,
żeby odpisać:

> Proszę - wyszczególnij te różnice. Bo choć w sprzęcie siedzę od lat, to
> kosmicznych różnic nie dostrzegam.

Zapewne pije do tego, że płyty w najnowszych mac pro to już konstrukcje
Foxconna a nie Intela i rzeczywiście wyglądają inaczej niż te z linków,
no ale dostaje się takie odpowiedzi jak zadaje się pytania :) Chciał
podobna i dostał, a że odpowiedź się nie dopasowała do tezy, to tezę się
zmienia - klasyka fanbojstwa :)

Pozdrawiam - Mirek

--
Mirek Ptak