Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 29 Jun 2012 07:04:30 +0200

Dnia Wed, 27 Jun 2012 19:46:29 -0400, rs napisał(a):

> ale jak juz mowilismy. nie stac cie na applea, uwazales, ze nie warto
> bylo, kupiles della.

Kocham ten „argument” pt. „nie stać cię”. Owszem. Stać było. Uznałem, że nie
warto wydawać znacznie większej kwoty na sprzęt o porównywalnych parametrach
tylko dlatego, ĹĽe ma japko na obudowie. :)

> jak dlugo bedziemy to ciagnac? ja zupelnie nie rozumiem co chcesz
> udowodnic? ze apple byl drozszy? byl, teraz ceny sie zrownaly. twoj
> zakup, twoje pieniadze twoja decyzja. dezycja apple jest ustalenie cen na
> ich produkty. widocznie im sie oplacalo sprzedawac po takich cenach na
> danym rynku. dobrze utrzymany trabant (czy daewoo), tak samo bezpiecznie
> cie przewiezie z punku a do b, po tej samej polskiej drodze jak dobre
> volvo czy audi. i o czym chcesz dyskutowac w tej kwestii? <rs>

Tak samo bezpiecznie? Seriously? Bo mnie siÄ™ zdaje, ĹĽe Volvo czy Audi za te
same pieniądze - być może starsze - może jednak oferować wyższy poziom
bezpieczeństwa niż. Daewoo, czy Trabant. Tego ostatniego to mam nadzieję, że
w kwestiach humorystycznych wrzuciłeś? Bo wiesz - obudowa z plastiku chyba
jednak ma mniejszą wytrzymałość, niż metalowa… :D

[ Nie dyskutuj z debilem... Najpierw sprowadzi CiÄ™ do swojego poziomu,     ]
[ a potem pokona doświadczeniem.                      (znalezione w necie) ]