Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 29 Jun 2012 06:34:30 +0200

Dnia Wed, 27 Jun 2012 23:42:26 +0200, Przemek napisał(a):

> Masz rację, dość ogólnie, ale jednak nie jest to całkiem bezbolesne w
> każdym przypadku i to nie z powodu nieaplowych producentów.

Bywają problemy - nie twierdzę, że nie. Ale pod tym względem postęp jednak
jest spory i w zasadzie przeskakiwanie w pracy z Mac OS na Windows bardzo
wielkich problemów nie sprawia.

> Mówimy o systemie, nie o sprzęcie. W windzie czy linuxach nikt nie
> kastruje softu jak sprzęt nie obsługuje.

Mówisz, że Lion postaiony na MacBooku Air ma wykastrowaną obsługę
przewodowych kart sieciowych?

> Co do ajfona pisałem: idealny interface, brak zwiech, szybkość
> działania. Niewątpliwie plusy. Za to ilość minusów przeważa. Jedna z
> nich, dokładnie taka sama jak android, to wszech obecna inwigilacja.

Wszechobecną inwigilację, to na mój gust mamy już wszędzie i nie jest to
cecha tylko i wyłącznie Androida czy *OS. Co do idealności interfejsu to się
nie wypowiem, gdyż - zabij mnie - ale jak dla mnie iOS czy Android za mało
się różnią. :D

> W tym wszystko się podobało, odniosłeś się bezpośrednio do modelu, a
> jego wymieniłem z płytą i wydawało mi się, że do tego piłeś.

No to się trochę nie zrozumieliśmy. Zdarza się. :D

[ Wan't to look like a winner? Hang around a loser.             (Garfiled) ]