Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Wed, 27 Jun 2012 23:42:26 +0200

> Pisałeś o wymianie danych.

Masz rację, dość ogólnie, ale jednak nie jest to całkiem bezbolesne w
każdym przypadku i to nie z powodu nieaplowych producentów.

> Pendrive wpięty w maczka i potem w PC z Windows
> działa. Pliki przerzucam tam i z powrotem. Bez problemów. Brak Ethernetu
> będziesz mieć też w maszynach z Windows oryginalnie na pokładzie - spójrz na
> ultrabooki Acera serii Aspire S.

Mówimy o systemie, nie o sprzęcie. W windzie czy linuxach nikt nie
kastruje softu jak sprzęt nie obsługuje.

> AFAIR, ale nie mam teraz ani czasu, ani łba do dokładnego szukania tematu,
> ciut przejaskrawił. Opinie potwierdzane przez znajomych, myślących
> użytkowników np. iPhone'a. :D

Co do ajfona pisałem: idealny interface, brak zwiech, szybkość
działania. Niewątpliwie plusy. Za to ilość minusów przeważa. Jedna z
nich, dokładnie taka sama jak android, to wszech obecna inwigilacja.

> Co Ci się nie spodobało w twierdzeniu „ale faktycznie permutacji możliwych
> jest stosunkowo mało.”? :D

W tym wszystko się podobało, odniosłeś się bezpośrednio do modelu, a
jego wymieniłem z płytą i wydawało mi się, że do tego piłeś.
Przem