Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Sat, 30 Jun 2012 14:10:47 +0200

> Bywają problemy - nie twierdzę, że nie. Ale pod tym względem postęp jednak
> jest spory i w zasadzie przeskakiwanie w pracy z Mac OS na Windows bardzo
> wielkich problemów nie sprawia.

Postęp jest, ale też tak jak napisałeś wyżej, jedno dodadzą, trzy
zabiorą. Kiedyś na serwisie musieliśmy zrobić fotę, kumpel miał ajfona,
na notebooka z BT. Jak myślisz, czym fotę robiliśmy?

> Mówisz, że Lion postaiony na MacBooku Air ma wykastrowaną obsługę
> przewodowych kart sieciowych?

Mówię o najnowszym modelu ajbooka, któremu ukradło kartę sieciową.

> Wszechobecną inwigilację, to na mój gust mamy już wszędzie i nie jest to
> cecha tylko i wyłącznie Androida czy *OS. Co do idealności interfejsu to się
> nie wypowiem, gdyż - zabij mnie - ale jak dla mnie iOS czy Android za mało
> się różnią. :D

Dlatego android jest tak samo zpsiony jak osx.

> No to się trochę nie zrozumieliśmy. Zdarza się. :D

Bywa. BTW zauważyłeś różnicę? Ani Ty nie napisałeś, że mnie nie stać,
ani ja, że jesteś kretynem, co pewnie by się w innej konfiguracji już
zdarzyło :)
Przem