Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Thu, 28 Jun 2012 00:00:09 +0200

W dniu 27.06.2012 21:39, Przemysław Ryk pisze:
> O'rly? Bo mnie się coś zdaje, że się i przedstawiciele Dr. Web wypowiadali,
> F-Secure swoje też dołożył. Tak mi się wydaje, że jeżeli byłyby to bzdury
> wyssane z palca, to armia prawników z Cupertino by żyć tym firmom nie dała.
> Słyszałeś o jakimś pozwie czy wygranym procesie, czy przeprosinach Dr. Web
> czy F-Secure'a za rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji na ten temat?

Nie wiemy co tam tak naprawdę w tle się działo, ale pomimo że śmierdzi
to teorią spiskową, ma jednak spore prawdopodobieństwo. Nie takie rzeczy
ludzie w podobny sposób "załatwiali".

Wspominałem jakieś 1500 postów wstecz w tym wątku przykład kasków
rowerowych. To doskonała ilustracja mechanizmu. Firma Michelin płaci za
badania wykazujące, że kasków rowerowych trzeba używać bo na drogach
rowerem jest niebezpiecznie. I takie badania są przedstawiane lobbystom
w okolicach Komisji Europejskiej aby wprowadzić nakaz obowiązkowego
używania kasków. Co w ogóle ma wspólnego firma oponiarska z rowerami i
dlaczego to smierdzi pomimo, że pozornie intencje są szlachetne. Chodzi
o ugruntowanie w świadomości że jest NIEBEZPIECZNIE. Przez to i przy
okazji kaski, około 30% ludzi rezygnuje z roweru jako środka lokomocji.
Są na to dowody z Państw które maja taki nakaz. A jak te 30% ludzi
odstawi rower, to wsiądzie do swojego BEZPIECZNEGO samochodu który
jeździ na kołach z oponami. Ciekawa koncepcja co? Co jeszcze ciekawsze -
realna, realizowana w tej chwili za naszymi plecami!

> Tomek - seriously - nie przeginajmy. Pożyczyłem półtora roku temu swojgo
> notebooka siostrze.

Jak blondynka to może się bała robić cokolwiek ryzykownego? Serwisuję w
firmie kompy. Odwirusowuję je. Tylko windziane.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!